Корисні кейси для нівелювання конфлікту

Сьогодні в Управлінні поліції охорони Луганщини відбулося практичне заняття, на якому психолог навчав поліцейських нівелювати конфлікти.

Коли ми з кимось в сварці, то бачимо в людини тільки погане, зле: кривдник холоднокровно вас нищить, він поставив собі на меті завдати вам шкоди. Але частіше у опонента, тобто вашого кривдника, своїх негараздів та проблем без міри, і ви йому можливо бачитеся таким же кривдником як і він вам.

У стані стресу ми не можемо усвідомлювати свій і  опонента стан адекватно. Організм в стані стресу налаштований на виживання, його завдання бігти, завмерти або напасти і «включити » логіку складно в це момент.

В психотерапії є така техніка, яка допомагає вийти з цього стану і переглянути своє бачення конфлікту, вона складається з наступних етапів:
  • сядьте зручно в тиші і згадайте недавній конфлікт;
  • оцініть за 10 – бальною шкалою рівень Вашої напруги;
  • подивіться по сторонах,знайдіть в кімнаті 5-8 предметів, назвіть кожен про себе, розгляньте їх розмір, колір, форму, матеріал;
  • поверніться до ситуації конфлікту. Подумайте, що відчував на ваш погляд співрозмовник? Які в нього були думки, емоції про вас та конфлікт?
  • Як Ви думаєте, яка ваша дія на той момент була б оптимальною для вас обох?
Якщо Ви виконаєте цю техніку з повною віддачею, то на останній пункт відповідь буде приблизно такою: перевести в жарт, не відповідати на агресію, обійняти співрозмовника.

Суть цієї техніки  в тому, щоб усвідомити почуття іншої людини та відпрацювати навик усвідомлення почуттів інших людей – розповів та навчив застосовувати на практиці ці поради психолог Управління поліції охорони Луганщини Юлія Орзул.
 
                                                                          Поліція охорони Луганщини
Image